Thursday, June 11, 2009

couple A dan K!!!

hey korang!!kali ni konah nak bawak citer sal `sweet couple` untuk sem baru ni yang konah just bagi nama A dan K..konah xleh dedahkan identiti dorang,,tapi korang mesti kenal punye..especially dak2 intake mei 09 coz couple ni terkenal la gak masa MTS..couple ni da macam belangkas konah tengok..ke mana-mana bersama..agak2,ke toilet bersama gak ke??dari kampus sampai la ke hostel,muka dorang jer..bila ditanya xngaku..mati2 dia nafikan..hari tu,masa konah jalan2 dengan member2 konah,konah ternampak la couple hangit ni berpegang tangan..eee kawan ape tu..konah dengar lagi,yang A ni sebenarnya da ada awekssss..aiii curang nampak..tapi frankly,konah xsuka la dengan K ni..sebab konah rase dia ni standard macam makcik2..konah rase ramai yang bersetuju dengan konah sebab tu konah tulis citer ni..baru2 ni konah terserempak la lagi dorang berdua kat restoran..kalo dulu,dorang jalan by group,sekarang da xder da group tu..aiiiii ngaku jer..abis citer..kiteorang ni bukan budak tadika nak dibodoh2kan..tapi bagus gak dorang xngaku..ada gak cerita konah nak tulis..hihihi

5 comments:

  1. actully....d0rg mmg kwn....mg bt0l yg A tu ade gf...tp apa yang korang lihat tu semua adalah tipu daya semata-mata c0z dlm gr0up d0wg,d0wg mmg suka pgg2 tgn x kesa A 0r K ngan sape2..s0,tiada pertikaian kat sini c0z sememangnya hal K ngan A k0rang x ta0 pape p0n..

    ReplyDelete
  2. oooo..yeker?paper pun miss k tabik kat boo-junk sbb defend dowang..miss k tulis cerita ni berdasarkan info yang miss k dapat..kalau betul apa yang boo-junk cakap tu,takper lar..

    ReplyDelete
  3. even aku ni bkn lah tmn rpt si boo-junk,,tp,,aku nk dfend dy gk,,
    bkn cter ni jek yg KONAH ngencing kt kowg2 nih,,
    cter2 yg laen pn sme gk,,
    aku ley fight la ngn kau lau cter yg kau tlis uh 100% fakta yg bnr,,
    jgn dga ckp owg la,,n elakkan dr pk -ve je kt owg,,
    certain2 owg yg pki tdug laboh uh kdg2 lbih jijik dr dak2 yg kau dok ngumpat dlm nih,,
    aku bkn ckp ksog je kt cni konah,,
    majo dr owg yg kau gok ngumpat uh aku knl,n aku twu cter sbnanye,,direct dr dorg lg,,
    so pliss r jgn nk pndai2,,
    one more thng,,jgn nk kait akn ngn owg yg xbslah k,,tu yg plg aku xpuas hti skaly,,
    CHOW!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  4. hahaha zeeey`s lg!ko ni mst peminat setia blog aku..haha bagus2..listen,berapa kali mst aku terangkan yg aku lbh tau dari ko!aku bukan budak tadika n aku bukan dengar cakap org semata2 la..aku LEBIH TAU!!ok??so jangan nak pandai2 deny fakta yg aku buat..k sendiri ngaku dia suka A..even dia tau A da ada gf,dia still tergedik2..WHAT KIND OF WOMEN si k tu ha??ko nasihatkan dia,cermin diri dia,baru aku tulis balik cite dia..haha

    ReplyDelete
  5. sume tau ko bkn dak tadika..
    tp bhase n cara ko,cm dak agas..
    cte bangang2..
    lntak ko lar..blog ko arn..aq leh wt pe..
    komen jek lar..

    ReplyDelete