Thursday, June 18, 2009

F****

lagi kes histeria melanda MAIS!! ishhhh..pela budak2 ni..dengar cerita dari budak yang dirasuk ni,before dia di rasuk,dia nampak 3 HANTU mengekori dia...masyaAllah..lagi yang miss k dengar,ada la pompuan nie,dia seru hantu ni kat kubur..pe tujuan dia,miss k xtau..yang pasti dia memang bermain dengan api..budak pompuan yang miss k beri nama F ni,kalau korang kenal dia,korang xkan percaya dia sanggup buat semua ni..ishh3x..nasihat miss k,hantar la balik BENDA tu pulang..kang dimakan tuan,padan la muka..miss K x bertanggungjawab...no..no..no!!

6 comments:

  1. part nih,,aku stju gk ngn kau K,,
    aku pon tkot gk sbnanye,,kui8
    xdlah,,
    yg dy dok mncrk bnde2 uh nape,,
    xcian kat owg laen ke???
    hurm,,

    ReplyDelete
  2. lu bikin gua konpius la zeeey`s..kejap lu back up gua,kejap lu maki gua..lu sebenarnya suka ngan blog gua kan??so,chill lar beb...lu enjoy jer ngan citer gua..abiz cite..lu marah2 pon,gua still publish story..hahaha

    ReplyDelete
  3. seronok ke cari antu?
    knp antu tue tak rasuk je dia ek?

    ReplyDelete
  4. sbb F**** tu tuan antu tu..dia seru bnda tu..so bnda tu tak kacau la dia..tapi sampai bila???akan makan tuan gak..cayolah..

    ReplyDelete
  5. dah2 lar..citer crk antu dh abes..

    ReplyDelete
  6. aku kan da ckp akuu xback up sape2,,
    sape yg btol aku skog tp lau part yg slh uh aku bantah la,,
    tu pon nk cnfuse,,
    lau bnde yg aku bantah uh means cter kau yg xbtol KONAH,,ad phm??
    aku twu mane yg btol skug ni,,
    org yg kau cter dlm ni bkn geng2 aku tp dy dok dkt ngn aku,,so aku lbh twu,,
    bkn ske2 aku nk bantah,,
    aku twu kau bgang aku tgor kau an,lex r,,huhuhuhu
    lpas tu nk ckp aku mcm2 plak juz utk kalis kau nye bgang,,klako r kau ni KONAH,,
    hahahahahahahahaha!!!
    WAT EVE LAH!
    CHOW

    ReplyDelete