Thursday, June 11, 2009

MR.F dan S

hai again..miss k ada citer baru nak kongsi dengan korang..korang tau x,,baru2 nie,informer2 konah becok ternampak LOVEBITE kat leher MR.F!!!masyaAllah!bukan konah nak memfitnah..xcayer,korang pergi la check kat leher dia..merah lagi youuu..dengar citer lagi,si S yang buat..almaklumlah berkepit 24jam,xkan orang lain plak yang buatkan?baru2 ni plak,ada yang ternampak dorang ke restoran berpegang tangan..mesranyer...dah tu..malam tadi ada plak hamba Allah yang ternampak dorang ke tempat gelap kat kawasan hostel..aiii buat projek ker?serakahnyer..agak2 lar beb..xcukup lagi,konah ada dengar citer terbaru yang MR.F ni xtidur rumah dia,tapi selalu bermalam di rumah S!!yang herannya,kawan2 serumah S ni xder mata ke?xnampak ke maksiat tengah berlaku?xde mulut ke nak report dengan pihak asrama??semua da TULI..biar jer maksiat berleluasa..aiii minah ni memang xmalu ar..nama dia kalo korang nak tau,kampung..alar2 nama konah..tapi dia soh kawan2 dia panggil nama yang vogue2..eee..sedar la diri..da elok la nama tu.!

11 comments:

  1. ni lagi 1..
    ni yg gua bengang sgt ni..
    adoyai...
    hurm..
    mngucap pnjg aq cmni..
    nk mrh pon de..
    pe cer ni miss KONAH??!!byk kali dh ckp..
    xtau citer,jgn ppndai wt citer..
    tau kan menfitnah ue 1 DOSA BESAR??
    len la kalo miss KONAH ni TAKDE asas agame..
    dah2 la ue malukan unisel..
    nk malukan mais lak pe??

    ReplyDelete
  2. EI MENGONG~!!!!!!!
    kau lau nk cter pasal S uh,S jelah,,
    asal nk libatkan owg laen plka,,
    MANGKOK AYUN btollah kau nih,,
    pe kau igt sume owg cm dy lah,,hah!!!!
    ish,,gua bingit sial,,
    lau kau xtwu pape bnde jgn nk dok pndai kepoh2,,
    yg pasal cter si F and S uh pon,byk gler yg kau slh fakta,,
    ish,,baran tol lah ngn kau ni KONAH,,
    jgn nk babitkan owg laen bley ark??!!!!!!!
    CHOW!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  3. zeeey's,ko wt aq nk anta beratus ribu komen kt cni..
    mmg ayt KONAH bikin gua panas.....
    de bkti ke ko nk 2lis GOSIP BANGANG ko ni??
    agk2 r beb kalo nk bergosip pon..
    citer xbtol pon bgkit ni pe kes??
    dh lame idop??
    ade yg cium jln ni kang..
    ke nk rase kne hntak ngn helmet?
    ko nk aq pggil dak pe??
    apachee?sempang?3line?ckp je...
    sume aq leh deal..

    ReplyDelete
  4. amethyst:uishhhh sonok ar aku ngan korang ni..hahahaha pe tak betol F tu bf S???opss...maybe dorang da putus kot???ke korang ni geng2 F??hahaha 3line ke rempit ke ape ke..ada gua kesah..pegi mampos la ngan geng2 sampah ko yang mmg sampah masyarakat..haha patut ar ko pon da jadi sampah..hahah mak aku cakap,kita kawan ni kne memilih,,takut2 tersalah haluan macam KO!!!haha kalau berani n kalau bagus sgat,cari aku..KUMPUL FAKTA..takut tersalah orang kang malu plak..haha pastu aku nak rasa gak camne rase cium jalan..hahaha

    ReplyDelete
  5. knp zeeey's ni bising2?? dia ke F tue?? adik2...tlg citew jap blh?

    ReplyDelete
  6. cite dia camni bantal-booshuk..hihihi...klakar la name nie.. yela kot dia tu F..sbb dalam cite `mr.f dan s` tu,hanya ada watak F dan S..xder pon orang lain..yg dia terasa nape kan??saper soh wat bnda maksiat..mase buat xtau pulak malu,da kantoi nak protes2!!

    ReplyDelete
  7. budak2 kecik yg bawu mai dari kampong, mak bapak kowang soh blajo. ingat2 sket yek.

    ReplyDelete
  8. kpd amethyst, stop2 la gebang ye bai. jgn sampai lu x balek kampong yek ;-)

    ReplyDelete
  9. lu ckp cntek cket konah..
    kang dak2 gua crk lu,pch kpale lu..
    smpah xsmpah gua pdulik pe..
    eh,karimuthu..baru join ea??
    hye!!
    ney pe cer ney karimuthu??
    lu dak pe?asal nk ugot2 gua??
    pk gua tkot??
    alahai...adek gua 16 taon pon gelak guling2 atas pasir dgr lu ugot cmtu..
    dak agas lompat2 kegirangan..hahaha!

    ReplyDelete
  10. ei KARIMUTHU,,adk bradik KARIMAMAK ae??
    kah6 kau ugot dak spe uh 'blurramethyst' ae,asal smpi xley nk blek kg plak??
    adoyai,,aku cket pon xgerun r ngn kau nk ugot2 gtu plak,,
    ha skug aku tgah back up dak blurramethyst uh,,
    kau igt aku xtwu kau sape??!hah!!!
    CHOW!

    ReplyDelete